Bola Kampung | S4E9 | (Malay)



Download videos:


Abdul Rahman mengumumkan bahawa pasukan Selangor akan bertanding dalam kejohanan MSSM yang akan datang. Semua pemain juga berasa gembira. Tapi malangnya, bapa Fauzi memberitahu Fauzi yang mereka terpaksa berpindah ke negara England kerana tugasnya. Dengan hati yang berat, Fauzi memberitahu hal itu kepada Iwan mereka. Sebelum Fauzi pergi, Iwan mereka mengaturkan satu perlawanan antara pasukan Selangor dengan pasukan Jayapati. Fauzi tak dapat menumpukan sepenuh perhatiannya ke atas perlawanan ini sebab terganggu dengan masalah itu. Iwan perasan dan menasihatinya. Selangor memang 4 – 0 di mana Fauzi menjaringkan hat-trick dalam perlawanan itu.



Tags:
Amazing World of Gumball Azizul Ben 10 Bola Sabok animasia animation download ep... football free full malaysian new online series soccer watch


AZBSN7 GAMING
harap harap fauzi tak jadi nak gi enggland aku harap fauzi patah balik ke selangor
Abdulhai0 Teoaaa
Thirth
Adam Jr
bila S4e10 bola kampung?
Afiq Gamer
mengapa fauzi kena pergi kan lagi bagus kalau fauzi menetap di pasukan slangor
Ahmad Juliansudrajat
fauzi tu bukan hebat sangat iskandar lagi hebat
Airol Aimi
ala nnti satu hari nnti depa bertembung Selangor lwn england. mesti ad fauzi
Amir Acu
vbffnffbgffccjzhzus
Asyraf Hazelee
sedih alahai hm
Aziq Aizad
perak bahaya la gandingan zaki dan jalil amad berbisa
Cuba Teka
nak nangis lak tengok episod ni
Dani Pedrosa 26
asal amid muka dia tak sama macam amad
Erfan EA
sedihnya
Farhah Alyaa
Sejk bila cin cun sama sekolah ngn iwan😂
GG WP
oh abg iskandar oh abg iwan i love you so much 💓💓💓💓
Hafiz Akmal
Nanti dye lwn kelantan tendangan gasing😂
Han Hamid
nnti fauzi dtg balik geng...jgn risau \n#gengbolakampung
IRFAN FAIZ
fauzìiiiiiii balik la dekat salgor😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Intan Nazira
10 please
Keano Fadhil Fadhil
Bagus ni keren jangan lupa kilk tombol subscribe
Lina Rashid
Saya suka iwan
Luqman Nazim
fauzi aku nak cakap minta maaf fauzi jangan la tinggal paskuan Selangor aku kan ada nnti hang akan dapat aku kau nak pasukan apa perak kot
MIA X CHELSEA
I've no comment
Mohamad Hirman
first
Muhammad Jamil
alaa fauzi nk pergi dahh
Muhammad Redzwan
sedih oo...selamat tinggal fauzi
Nor Iza
best citer ni..
Nor Ma
iwan x boleh main tanpa fauzi😭😭
Nurul Syafiah
Fauzi dan lh hebat pastu nk pegi england
Ochan Lin Lin
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Oriza Owisatta
Syng nya fauzi tak masuk ligatuh
ROSLI BIN SAAD LYEZ
Bukan Sidek pasukan Selangor ke ???
Razak Abdul Karim
best nya cerita ni
Rich Axlm
Best juge pergi ingglen
Sazali Sehak
Fauzi dan Iwan mmg best sekali tapi......Sedik pn dah main dengan baik sekali tahniah ☺🙂😊👏👏
Sbjdndns Sjsjsnsn
Sedihnya Fauzi Nanti Nak Pergi Eropah
Swaggy. TV
bagus
Syed Aziq
aku dh tengok dh episod ni, nanti fauzi betul betul pegi ke england
Thaqif Mikhail
Fuazi 😢
Yoo Yoo
18:30-18:33 kenapa pasukan selangor tackle sesama sendiri..hurmm 😒 aku sorang je ke perasan ni.
Zakry Walker
second
Zalena Khalid
kenapa fauzi
Zieha 1388
Kesian Fauzi. Nak menangis aku
Zulfiqri Rahim
Nape klt amid wane coklat 👨👨👨
adam akid
kenape fauzi main dgn iwan je
adm kredit kas
Si Fauzi berhenti karena mau ke England... HAHAHA...
awsome trader
Aku rindu fauzi 😭😭😭
azmi Kak Lang
kenapa fauzi kena pindah dia kan hebat
cahayarindiani zamrus
saya suka main bola
che ku khaled
kan bagus kalau fauzi tak jadi pergi england
nur liyana
bestt...
rz
hebatlah iwan
shahanom zakaraya
Fauzi tak jadi pi tak silap aku
unknown unknown_person
nak rase nye ade kawan mcm ni...spnjng episod bola kmpung ni,ni yg pling sedih ..katun je kot..hehe
รูกายะรเีวยะดํา เเวหะมะชะหมี
Bola